studyonet CICIP - centrul de informare , cercetare , instruire, perfectionare online.
2 participan?i
Pagina 1 din 1
studyonet CICIP - centrul de informare , cercetare , instruire, perfectionare online.
KNOW-HOW PENTRU DIRECTORII DE CAMPANIE ELECTORALA - 2008
antoniu_viorel_butnaru@yahoo.com
tel. 0729-050797
antoniu_viorel_butnaru@yahoo.com
tel. 0729-050797
marketing strategic, operational , tactic
strategic - cum facem ?
operational - ce facem ?
tactic - cu ce resurse facem ?
marketing strategic = tehnici si metode de analiza a nic-lui indivizilor, grupurilor, organizatiilor.Stabileste sistemul de norme si reguli de baza, fundamenteaza structura la nivel constitutiv, orizontul obiectivelor pe termen lung pentru o piata sau mai multe
marketing operational = defineste traseele si actiunile ce vor fi urmarite pe aceste directii, orizontul obiectivelor fiind mediu cu furnizare de valori pentru clienti.
marketingul tactic = analizeaza si comunica totalitatea resurselor ce duc la dezvoltarea
procesului de productie de bunuri, servicii, programe [produsul si service-ul aferent]
m.s. -identifica valoarea nic-ului, m.o. -furnizeaza val.nic-ului, m.t.-comunica val. nic-ului.
operational - ce facem ?
tactic - cu ce resurse facem ?
marketing strategic = tehnici si metode de analiza a nic-lui indivizilor, grupurilor, organizatiilor.Stabileste sistemul de norme si reguli de baza, fundamenteaza structura la nivel constitutiv, orizontul obiectivelor pe termen lung pentru o piata sau mai multe
marketing operational = defineste traseele si actiunile ce vor fi urmarite pe aceste directii, orizontul obiectivelor fiind mediu cu furnizare de valori pentru clienti.
marketingul tactic = analizeaza si comunica totalitatea resurselor ce duc la dezvoltarea
procesului de productie de bunuri, servicii, programe [produsul si service-ul aferent]
m.s. -identifica valoarea nic-ului, m.o. -furnizeaza val.nic-ului, m.t.-comunica val. nic-ului.
planificarea strategica,operational,tactica
PLAN STRATEGIC IN PATRU FAZE SI 12 PASI
CERCETARE SOP > analiza factorilor externi,interni, punctele tari si slabe,risc,oportunit.
> cercetarea potentialei piete / furnizori de resurse.
> evaluarea resurselor externe / interne.[interese,scopuri,credinte]
FORMULARE > incotro ne indreptam si unde vrem sa ajungem.[ viziunea]
> care sunt cele mai bune cai si mijloace de a ajunge la tinta.
> stabilirea de obiective concrete cuantificabile.[masurabile]
IMPLEMENTARE > * APV - fixarea directiei si demararea actiunii.
> stabilirea procedurilor, sarcinilor, responsabilitatilor.
> determinarea standardelor de calitate si control monitorizare.
EVALUAREA > cuantificarea rezultatelor finale, cantarirea, aprecierea CIP.
> sugestii de imbunatatire, optimizare, perfectionare a procesului.
CERCETARE SOP > analiza factorilor externi,interni, punctele tari si slabe,risc,oportunit.
> cercetarea potentialei piete / furnizori de resurse.
> evaluarea resurselor externe / interne.[interese,scopuri,credinte]
FORMULARE > incotro ne indreptam si unde vrem sa ajungem.[ viziunea]
> care sunt cele mai bune cai si mijloace de a ajunge la tinta.
> stabilirea de obiective concrete cuantificabile.[masurabile]
IMPLEMENTARE > * APV - fixarea directiei si demararea actiunii.
> stabilirea procedurilor, sarcinilor, responsabilitatilor.
> determinarea standardelor de calitate si control monitorizare.
EVALUAREA > cuantificarea rezultatelor finale, cantarirea, aprecierea CIP.
> sugestii de imbunatatire, optimizare, perfectionare a procesului.
strategia - concept
STRATEGIA CONCEPTUALIZARE > STRATEGIA = TEORIA + PRAXIS + ARTA ACTIUNII
STRATEGIA CA :
1. SCHITA , PROIECT , MANEVRA, DE DEPASIRE A UNUI CONCURENT.
2. PERCEPTIE, TRAND, CURS PRESTABILIT DE SOLUTIONARE A PROBLEMELOR.
3. MODEL COMPORTAMENTAL DE ACTIUNI SPECIFICE.
4. POZITIONARE, IDENTIFICARE A LOCULUI PE/IN PIATA A [ IGP] SAU [ BSP].
5. PERSPECTIVA TEHNOLOGICA (UBICUITATE) CE ASIGURA SUCCESUL.(excelenta)
* OBIECTIVE PRIORITARE : SA POATA SA.......
STRATEGIA CA :
1. SCHITA , PROIECT , MANEVRA, DE DEPASIRE A UNUI CONCURENT.
2. PERCEPTIE, TRAND, CURS PRESTABILIT DE SOLUTIONARE A PROBLEMELOR.
3. MODEL COMPORTAMENTAL DE ACTIUNI SPECIFICE.
4. POZITIONARE, IDENTIFICARE A LOCULUI PE/IN PIATA A [ IGP] SAU [ BSP].
5. PERSPECTIVA TEHNOLOGICA (UBICUITATE) CE ASIGURA SUCCESUL.(excelenta)
* OBIECTIVE PRIORITARE : SA POATA SA.......
CAMPANIE INTELIGENTA
CAMPANIA SOFT(notiunile cheie)
VIZIUNEA reprezetarea, anticiparea, prognoza.
MISIUNEA totalitatea actiunilor prioritare.
SCOPUL motivatia rezultatului final, efect. (interes)
PROIECTUL model abstract, concret. ( harta logica ) / ( prototip, macheta, model )
PROGRAMUL secventarea bugetului de timp. ( ozsla )
OBIECTIVELE tinte reale concrete, cuantific., cantitativ. [ km, tone, bani, litri, ]
PLANIFICAREA redactarea scrisa algoritmul actiunilor.
IMPLEMENTAREA demararea actiunii, ( aducerea planului la viata ) data.
MONITORIZAREA observ. suprav. control. ( activitatilor )
EVALUAREA cantarire, comparare, cuantificare, analiza
BRAINSTORMINGUL tehnica creativitatii, prin cenzura logicii, idei noi din idei vechi.
REPROIECTAREA refacere, reconfigurare, restructurare, reordonare.
VIZIUNEA reprezetarea, anticiparea, prognoza.
MISIUNEA totalitatea actiunilor prioritare.
SCOPUL motivatia rezultatului final, efect. (interes)
PROIECTUL model abstract, concret. ( harta logica ) / ( prototip, macheta, model )
PROGRAMUL secventarea bugetului de timp. ( ozsla )
OBIECTIVELE tinte reale concrete, cuantific., cantitativ. [ km, tone, bani, litri, ]
PLANIFICAREA redactarea scrisa algoritmul actiunilor.
IMPLEMENTAREA demararea actiunii, ( aducerea planului la viata ) data.
MONITORIZAREA observ. suprav. control. ( activitatilor )
EVALUAREA cantarire, comparare, cuantificare, analiza
BRAINSTORMINGUL tehnica creativitatii, prin cenzura logicii, idei noi din idei vechi.
REPROIECTAREA refacere, reconfigurare, restructurare, reordonare.
brainstorming-dialog
BRAINSTORMING
BRAINSTORMINGUL =tehnica de creativitate spontana si fara cenzura logicii, in gasirea rapida de solutii - idei la o tema , problema, lacuna, disfunctionalitate, obstacol.
> focus grup <15 persoane ce cauta idei, solutii, variante de optimizare (CIP)
> OPTIMIZARE - mai bine, mai mult, mai repede, mai bun, mai fiabil.
> ideile noi atrag idei noi (regula de baza) , listarea lor pe un suport vizibil .
> din repertoriul de solutii fezabile se alege" solutia top 1"- ( decizia de grup )
BRAINSTORMINGUL =tehnica de creativitate spontana si fara cenzura logicii, in gasirea rapida de solutii - idei la o tema , problema, lacuna, disfunctionalitate, obstacol.
> focus grup <15 persoane ce cauta idei, solutii, variante de optimizare (CIP)
> OPTIMIZARE - mai bine, mai mult, mai repede, mai bun, mai fiabil.
> ideile noi atrag idei noi (regula de baza) , listarea lor pe un suport vizibil .
> din repertoriul de solutii fezabile se alege" solutia top 1"- ( decizia de grup )
ALGORITMUL CAMPANIEI
algoritmul campaniei soft (intrebari)
1. VIZIUNEA - unde? locul unde trebuie sa ajungem in viitor ( ca o stea polara ).
2. MISIUNEA - ce facem ca sa ajungem acolo? actiunile cheie, listate prioritar.
3. SCOPUL - de ce se face actiunea? motivatia intereselor, cui foloseste.
4. PROIECTUL - cum va arata produsul?,[ macheta, prototip,model ]concret / abstract, harta logica.
5. PROGRAMUL - cand se face lucrarea? secventarea bugetului de timp pe un calendar al actiunilor.
6. OBIECTIVELE - care sunt tintele? concrete, reale cuantificabil cantitativ.
7. PLANIFICAREA - redactarea scrisa, secventiala a ( activitatilor) pe obiectiv. [sot ] [ CE SCRIEM ?
8. IMPLEMENTAREA - demararea lucararilor, aducerea planului la viata. [ APV ][cand/ start/]
9. MONITORIZAREA - observarea, supravegherea, urmarirea actiunilor, electronic / uman.[ce efecte?]
10.EVALUAREA - cuantificarea, cantarirea rezultatelor finale / analize specifice tipului de campanie.
11.BRAINSTORMINGUL - sedinta de cautare a solutiilor noi, ideilor noi, fara cenzura logicii.[ce sol.noi?]
12. REPROIECTAREA - refacerea proiectului prin optimizare, variante noi de proiect,[ M, prototip, M]
[ MPM ] = MODEL, PROTOTIP, MACHETA.
[ APV ] = aducerea planului la viata
1. VIZIUNEA - unde? locul unde trebuie sa ajungem in viitor ( ca o stea polara ).
2. MISIUNEA - ce facem ca sa ajungem acolo? actiunile cheie, listate prioritar.
3. SCOPUL - de ce se face actiunea? motivatia intereselor, cui foloseste.
4. PROIECTUL - cum va arata produsul?,[ macheta, prototip,model ]concret / abstract, harta logica.
5. PROGRAMUL - cand se face lucrarea? secventarea bugetului de timp pe un calendar al actiunilor.
6. OBIECTIVELE - care sunt tintele? concrete, reale cuantificabil cantitativ.
7. PLANIFICAREA - redactarea scrisa, secventiala a ( activitatilor) pe obiectiv. [sot ] [ CE SCRIEM ?
8. IMPLEMENTAREA - demararea lucararilor, aducerea planului la viata. [ APV ][cand/ start/]
9. MONITORIZAREA - observarea, supravegherea, urmarirea actiunilor, electronic / uman.[ce efecte?]
10.EVALUAREA - cuantificarea, cantarirea rezultatelor finale / analize specifice tipului de campanie.
11.BRAINSTORMINGUL - sedinta de cautare a solutiilor noi, ideilor noi, fara cenzura logicii.[ce sol.noi?]
12. REPROIECTAREA - refacerea proiectului prin optimizare, variante noi de proiect,[ M, prototip, M]
[ MPM ] = MODEL, PROTOTIP, MACHETA.
[ APV ] = aducerea planului la viata
cursuri de initiere REIKI
CICIP - sustine cursuri si seminarii de initiere REIKI la domociliul celor interesati, pe yahoo messenger -modulul de trei teme 1.curcubeul celor 7 legi reiki 2.tratamentul cu contact 3. tratamentul fara contact - taxa 150 ron prin posta online la adresa cicip. informatii la tel 0729-050797. Nu sunt necesare cunostinte medicale, oricine poate invata tratamentul alternativ reiki in 6 ore de curs .
ORAR
ORAR WEEK-END SEMINAR
[ 9,30 - 10,30 ] EXPUNERE TEORETICA - TEMA- (informare, cercetare)
[10,30 - 11,00] pauza de dialog la cafea - MANUALUL GHID LA TEMA
[11,00 - 12,00] SIMULARE PRACTICA LA TEMA-(instruire, perfectionare)(pe grupe task)
[12,00 - 13,00] MASA DE PRANZ
[13,00 - 14,00] EXPUNEREA TEORETICA - TEMA - (informare, cercetare)
[14,00 - 14,30] pauza de dialog la cafea - MANUALUL GHID LA TEMA
[14,30 - 15,30] SIMULARE PRACTICA LA TEMA-(instruire , perfectionare)(pe grupe task)
[15,30 - 16,00] pauza de dialog la cafea,
[16,00 - 17,00] EXPUNERE TEORETICA - TEMA - (informare, cercetare)
[17,00 - 17,30] CINA - bufet suedez (manualul ghid la tema)
[17,30 - 18,30] SIMULARE PRACTICA LA TEMA - (instruire, perfectionare)(pe grupe task)
[ 9,30 - 10,30 ] EXPUNERE TEORETICA - TEMA- (informare, cercetare)
[10,30 - 11,00] pauza de dialog la cafea - MANUALUL GHID LA TEMA
[11,00 - 12,00] SIMULARE PRACTICA LA TEMA-(instruire, perfectionare)(pe grupe task)
[12,00 - 13,00] MASA DE PRANZ
[13,00 - 14,00] EXPUNEREA TEORETICA - TEMA - (informare, cercetare)
[14,00 - 14,30] pauza de dialog la cafea - MANUALUL GHID LA TEMA
[14,30 - 15,30] SIMULARE PRACTICA LA TEMA-(instruire , perfectionare)(pe grupe task)
[15,30 - 16,00] pauza de dialog la cafea,
[16,00 - 17,00] EXPUNERE TEORETICA - TEMA - (informare, cercetare)
[17,00 - 17,30] CINA - bufet suedez (manualul ghid la tema)
[17,30 - 18,30] SIMULARE PRACTICA LA TEMA - (instruire, perfectionare)(pe grupe task)
oportunitate
DEZVOLTARE PERSONALA
DE LA VIZIUNE LA REALIZARE
Curs de instruire perfectionare la domiciliu pe yahoo messenger online [audio -video] ce are ca efect:
1. posibilitatea de a vă exprima viziunea, scopul și misiunea, pentru a avea succes în viață
2. veti avea noi instrumente de gândire și de învățare ultrarapida, accelerata dupa metoda Lozanov.
3. veti avea posibilitatea de a construi un plan strategic intr-o campanie inteligenta de orice tip.
TEMELE DE SEMINAR
1. campania inteligenta SOFT
2. comunicarea
3. manipularea / antimanipularea
4. conflictul
5. campania SOP
6. management
7. marketing
8. decizia
9. biopsihotipul uman
10. cursuri de initiere reiki
SA CREZI , SA VREI, SA POTI
CICIP — prin cursurile si seminariile sustinute la domiciliu pe yahoo
messenger, ofera o alternativa academica individuala,fara diploma , la cele colective cu diploma.
[daca doriti un demo de contact online,putem deschide acum, un canal de comunicare AUDIO - VIDEO fara nici o obligatie din partea dvs.]
contact: 0729-050797 / 0728- 479280
fax : 0343-814171
antoniu_viorel_butnaru@yahoo.com
DE LA VIZIUNE LA REALIZARE
Curs de instruire perfectionare la domiciliu pe yahoo messenger online [audio -video] ce are ca efect:
1. posibilitatea de a vă exprima viziunea, scopul și misiunea, pentru a avea succes în viață
2. veti avea noi instrumente de gândire și de învățare ultrarapida, accelerata dupa metoda Lozanov.
3. veti avea posibilitatea de a construi un plan strategic intr-o campanie inteligenta de orice tip.
TEMELE DE SEMINAR
1. campania inteligenta SOFT
2. comunicarea
3. manipularea / antimanipularea
4. conflictul
5. campania SOP
6. management
7. marketing
8. decizia
9. biopsihotipul uman
10. cursuri de initiere reiki
SA CREZI , SA VREI, SA POTI
CICIP — prin cursurile si seminariile sustinute la domiciliu pe yahoo
messenger, ofera o alternativa academica individuala,fara diploma , la cele colective cu diploma.
[daca doriti un demo de contact online,putem deschide acum, un canal de comunicare AUDIO - VIDEO fara nici o obligatie din partea dvs.]
contact: 0729-050797 / 0728- 479280
fax : 0343-814171
antoniu_viorel_butnaru@yahoo.com
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|